El ridículo de Madrenas
Quien avisa no es traidor. Aunque en ocasiones no salva del ridículo. A la alcaldesa de Girona, Marta Madrenas (Junts per Catalunya), le ha dado por ponerse artística este Sant Jordi inusual y ha embarcado a su equipo de gobierno en una actuación musical telemática que no ha pasado desapercibida a los tuiteros más ácidos. "Nos hemos quitado la vergüenza de encima y hemos preparado este vídeo. Constatamos que el sector musical puede estar tranquilo, no les haremos la competencia", advertía la primer edil en su cuenta de Twitter.
?L'equip de govern @jxcatGirona ens hem tret la vergonya de sobre, i hem preparat aquest vídeo☺️☺️ Constatem que el sector musical pot estar tranquil, que no els hi farem pas la competència... Nosaltres tornem a la nostra, a gestionar la ciutat. Bon #SantJordi2020 a tothom!! pic.twitter.com/AouiksrKw4
— Marta Madrenas ? (@MartaMadrenas) April 23, 2020
Efectivamente, la actuación transcurre entre el desafino, el delay y algún que otro gallo. ¿Era necesario? "Tarradellas: 'En política es pot fer de tot menys el ridícul" JxCat en mig d'una pandèmia: Hold my beer", escribe un internauta. "El nivell en gestionar la ciutat és el mateix que el nivell artistic?", pregunta otro. "Li he posat al meu gos i m'ha mossegat del patiment que li generava. Vull una indemnització!!!!"
Los memes fueron especialmente crueles.